A fotó fényesebbik fele

A Canon Asia kijátszotta a "viárdövörd' kártyát

2016/03/04. - írta: Budai Petur

(Ezt figyeld!)

Van az úgy, hogy valami annyira kínos, hogy már jó. Ez csak kínos.

canon_asia_marketing_song.jpg

Valaki úgy gondolta a Canon Asia marketing döntéshozói közül, hogy a 10 éve futó "Delighting You Always" szlogenjüket egy "We are the World" színtű slágerrel kéne megünnepelni. Szerencsére a dal hangszerelése nem ragadt meg 30 évvel ezelőtt; az már a '90-es éveket idézi. A szöveg egy külön műfaj (csasztuska?), ilyen sorokkal:

"Sose add fel, sose fordulj meg! Együtt erősebbek leszünk. Eltökéltségünk vezet, hogy kitoljuk határainkat. A magunkban való hit a hajtóerőnk."

vagy,

"Add a kezed, egy család vagyunk céljainkat kergetve, álmainkat elérve, fitten tartva testünk és lelkünk, mely segít majd, hogy meglássuk a dolgok ragyogóbb oldalát."

 

És akkor a látványvilágról még nem is szóltam...

 

Mondjuk a marketing cél teljesítve: a világhíres DigiRetus blog is foglalkozik velük.

 

(forrás: bokeh.digitalrev.com)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://digiretus.blog.hu/api/trackback/id/tr548443256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása