Van az úgy, hogy valami annyira kínos, hogy már jó. Ez csak kínos.
Valaki úgy gondolta a Canon Asia marketing döntéshozói közül, hogy a 10 éve futó "Delighting You Always" szlogenjüket egy "We are the World" színtű slágerrel kéne megünnepelni. Szerencsére a dal hangszerelése nem ragadt meg 30 évvel ezelőtt; az már a '90-es éveket idézi. A szöveg egy külön műfaj (csasztuska?), ilyen sorokkal:
"Sose add fel, sose fordulj meg! Együtt erősebbek leszünk. Eltökéltségünk vezet, hogy kitoljuk határainkat. A magunkban való hit a hajtóerőnk."
vagy,
"Add a kezed, egy család vagyunk céljainkat kergetve, álmainkat elérve, fitten tartva testünk és lelkünk, mely segít majd, hogy meglássuk a dolgok ragyogóbb oldalát."
És akkor a látványvilágról még nem is szóltam...
Mondjuk a marketing cél teljesítve: a világhíres DigiRetus blog is foglalkozik velük.
(forrás: bokeh.digitalrev.com)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.